Հաճախորդների դիմում-բողոքների և բողոք պահանջների ընդունման, քննարկման և որոշումների կայացման կարգը
Հաճախորդների բողոք-պահանջների հայտի ձևը
Ընկերության դեմ հաճախորդի կողմից ներկայացված բողոք-պահանջի քննության գործընթաց
Վեճերի լուծման բացատրական ամփոփագիր
Բողոք-պահանջի լրացման և ներկայացման գործընթաց

Համաձայն «Բանկերի և բանկային գործունեության մասին» ՀՀ օրենքի 20-րդ հոդվածի 3-րդ մասի և 43-րդ հոդվածի 2-րդ մասի ցանկացած անձի պահանջով դիմումը ստանալու պահից 3 աշխատանքային օրվա ընթացքում անվճար հաճախորդի նախընտրած եղանակով  կտրամադրվեն պետական գրանցման վկայականի և կանոնադրության պատճենները:

Մեր հասցեն և հեռախոսահամարները կարող եք գտնել այստեղ

 

Ֆինանսական համակարգի հաշտարար

call services

Ֆինանսական համակարգի հաշտարարի գրասենյակը կոչված է
լուծելու ֆիզիկական անձ սպառողների և ֆինանսական
կազմակերպությունների միջև ծագած գույքային վեճերը:

Էլ. փոստ` info@fsm.am
Էլ. կայքը՝ www.fsm.am

Հասցե` ՀՀ, 0010, ք. Երեւան, Մ. Խորենացու փող., 15
«Էլիտ Պլազա» բիզնես կենտրոն 7-րդ հարկ
Հեռախոս` (37460) 70-11-11
Ֆաքս` (37410) 58-24-21

Աշխատանքային ժամեր`
Երկուշաբթի – ուրբաթ` 09:00-ից մինչեւ 18:00
Ընդմիջում` 13.00-14.00

December 24th, 2019 at 4:09 pm